10 Ağustos 2011 Çarşamba

Sıkıldımcılar…

Sıkıldımcılar…
Yığınla sıkıldımcı tanıyorum... Değişik gelmiş olabilecek tabirimle şu sürekli sıkıldım diyen kitleden söz ediyorum. Hemen hemen her gün internet başında saatlerini geçiren ve sağa sola sıkıldımmm diyenlerden. Sıradan kısa süren bir can sıkıntısını anlayabiliyorum. Hatta yaşadığımda oluyor. Fakat hemen her gün vaktini boş boş harcayan ardından bana gelip sıkıldım diyen insanlardan ben hakikaten çok sıkıldım… Yapılabilecek o kadar çok şey ve o kadar çok olanak var ki… Ama bizler bazen körleşiyoruz. Zamanın kıymetini bilmiyoruz. Yeniliğe, değişime kafamızı uzatıp bakmayı dahi düşünemediğimiz anlar oluyor. Bir kutunun içinde dönüp duruyoruz sanki. Oradan çıkmaktan korkanı var, oradan başka yerler olduğunu bile bilmeyeni var. Var oğlu var… Onca varın arasında aslında büyük bir yokluktayız… Pineklemek en kolayı ve insanların birçoğu kolayın olduğu noktada yer alıyor. O kadar çok neden niçinim var ki… Örneğin bir tanesini itiraf etmek gerekirse bende bazen bu insanlardan oluyorum… Neden bile bile lades?
Hayatta en katlanılmaz olan şeylerden biri ise bir şeyi bilip tam anlamıyla uygulayamamanın vermiş olduğu o ‘aptal mısın’ hissi…

6 yorum:

Adsız dedi ki...

benım kuzum'dan inciler bırer bırer dökülür olmuş.. Cagımızın sorunu olan bu 'SIKILDIM'dan bahsetmen güzel bi durum...
-yENilikler farklılıklar korkutur hayatları,oyuzden monotonluktan sıkılsakta baska seyler yapmayız. cunKu farkında olmadan sıkılmaktan bıle memnun oluruz..
bşraygn

Tuba Genç dedi ki...

:)Teşekkür ederim canım benim. Evet bende o korku konusunda hem fikirim seninle ama sıkılmaktan memnun olma konusunda katılmıyorum ve çok çok öpüyorum:)

Deniz dedi ki...

Merhaba, ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
hi! happy days!:)
www.LensMarket.Com

Loves From Fashion dedi ki...

ben de bu durumdaydım son günlerde :((

www.lovesfromfashion.com

Tuba GENC dedi ki...

Kötü bir durum :)

Cemil ÖZCAN dedi ki...

Ben de sıkılıyorum bugünlerde hem de çooook. hatta bunu blogumda da yazmıştım. Artık farklılıklar arıyorum. Benim sıkılmamın sebebi bir de küçük yerde yaşıyor olmam. Tabiri caizse yobazlar arasında.