1 Kasım 2011 Salı

Vazgeçemiyorum!

27.12.2010
17:25
Kullandığın sigaradan başka bir marka sigara içmek istemezsin. Ancak gün gelir başka bir tada tutulur diğer sigarayı bırakırsın ve artık bu sigaradan başka bir sigara içmek istemezsin.
Birinden hoşlanırsın öyle ya da böyle sonu hüsran olduğunda unutamayacağını sanıp dövünürsün. Sonra gün gelir bir başkasından hoşlanırsın ve neticede bir önceki hüsranının yerini yepyeni duygular alır, diğeri unutulur.
Yeni aldığın bir ceket bir süre üstünden düşmez. Daha sonra rafa kalkar yerini bir başka ceket alır.
İnsanoğlunun vazgeçilmez gördüğü her ne varsa zaman içinde vazgeçilmez olmadığını ortaya koyar.
Ciğerini mahveden o sigara, ciğeri yakan o insan, ciğerini ısıtan o ceket... Aslında hepsi vazgeçilebilir ögelerdir.
Çünkü hiçbir şey vazgeçilmez değildir!
Vazgeçin, ''vazgeçemiyorum'' lafından!
Gerekiyorsa kopacaksın alışkanlıklarından!
17:35

2 yorum:

Erdi Karadeniz dedi ki...

Aynen öyle düşünüyorum ben de.

Her şeyin bir sonu var, gerçekten var...

Bir yazımda şöyle demiştim; "Mutlu aşk vardır; mutlu son zamanın insafına bağlıdır."

Her konuda böyle... Mutlak bir son var ve zamanın insafına bağlı...

Malesef :)

Tuba GENC dedi ki...

Zamanın insafına... Hakikaten öyle, güzel tabir etmişsin:) Teşekkür ederim.