22 Ocak 2012 Pazar

Yiğidin Yoğurt Yiyişi

Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır derler ya bende birazcık kendi yoğurt yiyişimden bahsetmek istedim.
Her yeni kitaba başladığımda, o kitabı okurken;
1-Bilmediğim sözcükleri, kitapta geçen bilmediğim bir konuyu, merak ettiğim detayları, yazarın açıklamasından tatmin olmadığım birşeyi vs bir kenara muhakkak not eder, sonrasında araştırır öğrenirim.
2-Bir diğer not ettiğim şeyler ise kitapta geçen güzel sözleri, güzel cümleleri, güzel şiirleri(kime göre bana göre) not ederim.
Okuduğum kitabın sahibi ben de olsam başkası da olsa bu not etme huyum bakidir. Yani bir kitabı bitirdiğimde benim elimde 3-10 sayfa arasında bir doküman olur. Ve son aldığım karara göre de bu dokümanlarımın 2. kısmını burada fırsat buldukça paylaşacağım. 2 adet paylaştım, görüldüğü üzre başlığa kitap adı ve yazar adını yazıyorum.

Hiç yorum yok: