18 Şubat 2012 Cumartesi

SEN ŞİMDİ GİDİCEN YA CEHENNEMİN DİBİNE GİT / ERDAL DEMİRKIRAN

+Hiçbirşeyin gerçeği, hayalinden güzel olamaz. Hayal gücümüz beynin sağ yarım küresindedir.

+Toplumun minimum normları var. Ve herkes onlara efendi efendi uyacak. Yapım böyle'ymiş! Yok böyle bir şey! Ahlaksızlığın adına yapım bu diyerek konuyu kapatamazsın, dostluklar, sevgiler bu kadar ucuz değil. Herkesin onun yapısı bu diyerek kabul ettiği biri, hiçbirzaman bu halinden kurtulamayacağı gibi, ömrünün sonuna kadar o aptal yapıyla yaşamak zorunda kalacaktır. Ayrıca böyle bir tavır yapım bu'cuların sayısını arttıracaktır. Ancak sen reddedersen, ben reddedersem, o reddederse emin ol ki yapısı en kısa zamanda değişecek ve o da adam olacaktır.
+Seni sevmiyorum'un adını sevgimi gösteremiyorum diyen herkesi şiddetle reddediyorum. Göstermenin karşıtı saklamaktır. Ben sevgimi saklıyorum bu kalıbada uymuyorsan, sen sevmeyipte seviyormuş gibi yapan sağlam bir yalancısın.

Aşkım ben seni seviyorum ama sevgimi gösteremiyorum, benim yaradılışım bu elimde değil diyorsaaa bırak gitsin. Çünkü kafasında kurduğu '' onu kırmamam lazım çünkü yarın ondan başka şekillerde faydalanabilirim, etinden sütünden ne bileyim işte...''
+Hiç kimse duygularını gizleyemez. Eğer insansan duyguların olmalı ve sen herhangi bir konuda herhangi bir duygunu göstermelisin. Gösteremiyorsan sen zaten ruhsuzsun demektir. Senin için yapılacak bir şey yok, git hemen uyu hemde 8 saat...

+Önyargı öldürücüdür.

+Dünyada sınırlı bir zaman içinde bulunuyorsun. Bu zamanı iyi değerlendirmeli ve gereksiz işlerle ya da kişilerle zaman kaybetmemelisin.

Toplam süren bir andır. O halde hayatına giren insanları itinayla seçmen ve sana zarar veren ne varsa ertelemeden cehennemin dibine yollamalısın.
+Köydekilerin uzun yaşamalarının sebebi besin(doğal)/oksijen falan değildir. İnsan ömrünün ortalama 60 yıl olduğu gibi konularla ilgilenmedikleri ve konuyu bilmediklerindendir.

+Kendine güvenen insan hata yapmaktan korkmaz.

+İnsanın sevdiği ve vazgeçilmez olarak gördüğü ne varsa tutkudur.

+Teknoloji doğru kullanıldığında bir mucize yanlış kullanıldığında bir musibettir.

Şimdiki gençlik sanal kafeslere hapsedilmiş citalar gibi...
SEN ŞİMDİ GİDİCEN YA CEHENNEMİN DİBİNE GİT / ERDAL DEMİRKIRAN

1 yorum:

Tulpar dedi ki...

You are so gorgeous. Love your blog so much. Please follow my blog...

♥Love from Antalya♥

http://antalya-magnificent-city.blogspot.com